Sauna

Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijaryhmillä (oma luokka) on nyt mahdollisuus vuokrata Oulun Insinöörit ry:n Villa Kaljaasin (Kaljaasintie 8) saunatilat maksutta käyttöönsä seuraavin ehdoin:

Opiskelijaryhmä on 3. tai 4. vuosikurssin oppilaista koostuva. Saunailtaan ei saa osallistua ulkopuolisia.

Saunan voi varata jokaisen kuukauden kolmas torstai syyskuu-toukokuu välisenä aikana klo 18-21. Jatkoaika erikseen neuvoteltavissa.

Opiskelijaryhmästä täytyy vähintään 40% olla Oulun Insinööriopiskelijat OIO ry:n jäseniä. OIO:n hallitus tarkistaa tämän puolestanne varausta tehdessänne.

Luokkanne ei ole käyttänyt etua vielä kuluvana lukuvuonna.

Saunailtaan tulee paikalle OIO ry:n hallituksen jäsen tai OI ry:n edustaja vastuulliseksi henkilöksi.

Paikalle saapuu OI ry:n edustaja kertomaan yhdistyksen toiminnasta.

Saunailta on varattava viimeistään kaksi viikkoa ennen saunaillan ajankohtaa. Sähköposti osoitteeseen hallitus@oiory.fi, mainitse nimesi, ryhmäsi ja haluttu päivämäärä.

Saunatilojen siivous sisältyy etuun.

Väärinkäytöstä tai rikkeistä etu päättyy välittömästi. Kiinteistö ja sen irtaimisto on jäsenten omaisuutta ja sitä tulee kohdella kuin omaa.

Lisätietoa Villa Kaljaasista: